Tuesday, April 5, 2011

Jalan-jalan Cari Makan..


Sabtu lepas maksu Huda turun KL sebab hari Ahad dia nak balik Sungkai.. Pakcik Irul pun kebetulan tak keje, so alang-alang sume dah free, kitaorang pun lepak la kat umah pak uda Huda.. Malamnya kitaorang keluar jalan-jalan cari makan.. Pak uda Huda cakap kat Klang ada tempat makan baik punya.. Kul 10.30 malam kuar umah terus ke destinasi yang dituju.. Nama tempat tu 'Restoran Ramai'. Well, tempat makannya pun not bad.. Dekorasi pun cantik gak.. Citer banyak pun tak guna, layan je la gambar-gambar kitaorang ni.. Enjoyyy..







Alhamdulillah, bersyukur dengan rezeki kurniaan ALLAH...





0 Kata-Kata Hikmat: