Saturday, October 6, 2012

Cheese Tart..



Harap2 semuanya sihat la ye.. Dan tengah dok berehat-rehat atau berjimba-jimba.. Cuti hujung minggu kan..hehehe..

Seperti yang telah diceritakan di dalam entry sebelum ni, aku baru je bertambah tua..hehehe.. So as a gift to myself, aku telah membeli 'Cheese Tart', boleh gitu? Ntah hape2 la aku ni kan.. Actually terjumpa dalam fb.. Nampak macam sedap je.. Aku ni bukannya peminat tart pun.. Serius aku tak tau camne rasa tart yang sedap.. Kalo aku suka dengan rasa tart tu, aku makan banyak le.. Dan itu le maknanya tart tu sedap..hehehe.. Tempatnya pun takdelah jauh mana.. Kat Bangi tu je.. So kebetulan aku pun plan nak gi makan dengan adik aku kat Sri Putra, so oklah aku pegi amik sendiri.. Lepas maghrib pegilah ke Seksyen 7, Bandar Baru Bangi.. Dah amik tart tu aku pun gi la ke tempat adik aku.. Kitaorang siap buat sesi merasa tart tu sementara menunggu makanan makan.. Well, sedap la.. Aku order perisa blueberry dengan coklat.. Blueberry dia agak manis pada aku.. Lagipun aku tak berapa minat blueberry so pada aku kureng la..hehe.. Tapi yang coklat sedap.. Sebab aku sangat suka coklat..hahaha.. Lepas ni kalo nak beli lagi pilih coklat je la..hehe..

 Nampak sedap tak? Cantik kan? Satu bekas ni 50 biji boleh campur2 perisa.. Harga RM40..

Makanan yang kitaorang makan tak amik gambo pun.. Ala makanan biasa2 je.. Nasi goreng dengan mi rebus Johor.. Memang ada dalam menu restoran.. Tapi otak2 dia syok sebab ada rasa pedas.. Nasib baiklah dah kenyang giler, kalo tak aku habiskan otak2 tu.. Sampai sekarang masih teringat lagi otak2 tu.. Marvellous..huhuhu..

Hari ni pulak plan nak gi Aroma Ikan Bakar kat Kuala Selangor dengan family Adriana.. Ayah Adriana yang ajak.. Konon2 nak celebrate birthday mak long le..hehehe.. Selama ni tak pernah celebrate tetiba dah tua ni rajin pulak nak celebrate ye.. Poyo je kan..hahaha.. Nanti next entry kita cerita pasal makan ikan bakar pulak ye..









0 Kata-Kata Hikmat: