Tuesday, January 22, 2013

Mari Berselawat..



Alhamdulillah, akhirnya saat yang dinanti2kan bakal menjelma.. 12 Rabi'ul Awwal bakal menjelma 2 hari lagi dan kita bakal menyambut Maulid Rasul yang kita cintai.. Oleh itu marilah kita memperbanyakkan selawat ke atas baginda.. Semoga dengan selawat itu kita akan beroleh syafaat baginda yang pastinya sangat2 kita perlukan di hari pengadilan nanti..
 
Sempena bulan kelahiran Nabi Muhammad S.A.W. ini, aku akan menghasilkan entry yang mungkin kebanyakannya akan berkisar tentang baginda.. Jika bukan sirah, aku akan memaparkan qasidah2 atau nasyid2 yang mengandungi selawat ke atas baginda.. So secara tak langsung, sesiapa yang membaca entry2 aku ni pun akan turut sama berselawat.. In Shaa ALLAH..
 
Meh, aku nak kongsi nasyid yang aku suka sangat dengar.. Sangat harmoni dan menarik minat kita untuk turut sama berselawat..

credit to : murabbiy



0 Kata-Kata Hikmat: