Wednesday, October 12, 2011

Kasih Ibu..


Hari ni aku nak share satu video yang sangat-sangat menyentuh hati aku.. Tapi tak taula hati korang rasa camne.. Kalo takde rasa pape tu, maknanya dah kurang perasaan kasih dan sayang dalam jiwa la kot.. Tak pun hati dah bertukar jadi batu..huhuhu..

So dengan video ni harap-harap kita dapat akan mendapat pengajaran daripada makhluk ALLAH yang diciptakan dengan otak tapi tidak boleh berfikir berbanding manusia yang diciptakan dengan otak tapi tidak tahu menggunakannya untuk berfikir dengan betul.. Apa maksud ayat aku ni? Fikirkanlah sendiri ye..

video





0 Kata-Kata Hikmat: