Tuesday, October 11, 2011

Miss Cute 2011..


At last dapat juga upload gambar ni.. Nasib baik opismate ada memory card adapter dan nasib baik juga kitaorang punya memory sama saiz dan handphone sama brand.. Fuhh!! Boleh kongsi citer dengan korang hari ni.. Hilang le tension dua hari tu..huhu.. Tima kasih ye Pn Shahrida..hehe..

Comel je tajuk citer aku hari ni kan? Mesti ramai yang tertanya-tanya tentang kisah yang akan diceritakan oleh mak yong kali ni..hehe.. Huda masuk pertandingan dan menang ke? Well, tunggu hingga ke akhir story ye.. Tapi kalo nak cerita, kena la tunjuk gambar dulu..hehe.. Oklah, meh kita tengok sama-sama camne gambar yang related dengan tajuk citer kita hari ni..hehe..

Presenting... Miss Cute 2011.. Nadhirah Huda Hamdan.. (Huda pun keluar dari backstage ala-ala model catwalk atas runway).. Jeng jeng jeng..

Inilah dia Miss Cute 2011..hehe..

Tengoklah gaya Huda dengan topi besonya tu..hehe.. Muka serius je, badan lenggang macam model tengah buat catwalk atas runway.. Aiii..dari chef nak jadi model ke??  Comel tak gambar ni? Actually topi tu mama Huda yang punya.. Nak pakai masa hari sukan sekolah.. Besar, boleh cover satu badan dari panas mentari..hehe.. Yang si Huda ni pulak macam faham-faham je camne nak bergaya dengan topi besar tu..kihkihkih.. Huda mak yong ni memang smart la.. Tu yang mak yong sayang sangattttt kat dia.. Mmmmmmuuuuaaaahhhhhh!!!!!!





0 Kata-Kata Hikmat: