Tuesday, June 5, 2012

Vroom.. Vroommm..


To fresh up my mind today, I decided to put this cute photo here.. Betul, memang cute tambahan lagi dengan mulut yang muncung tu.. Just bayangkan dia tengah buat bunyi sendiri, vroom vroom, tak ke cute tu..kihkihkih.. Adriana.. Adriana.. Dah ada kete Poton ye sekarang.. Nak gi mana tu? Nak balik umah nenek ke? Hehehe..


Tengoklah aksinya tu.. Macam ye ye je.. Padahal baru je 5 bulan, duduk pun tak pandai lagi.. Nanti dah pandai duduk, kaki dah kuat bolehlah naik kete Poton ye.. Pusing2 dalam umah..hehehe.. Gaya pro dah ada.. Kira bolehlah tu.. Dah pass dah.. Jadi big bos nanti ek.. Conquer satu umah..hehehe..











2 Kata-Kata Hikmat:

hafiz wifeyy said...

amboi bkn main lagi dia vrom vrommm ye, x sedar bdn tu x kuat lagi ada hati naik keta ;p huhuh

Bie_Honey said...

hehe..dah terer dah Adriana auntie Shahrida.. Boleh jalan2 dah kete Poton tu bila Adriana duduk dalam..hehehe..