Friday, March 16, 2012

At Last.. Finishhhh...


Apa yang abis tu ek? Okla, meh sini aku nak citer sikit.. Sebenarnya since Rabu lepas, aku sibuk membaca semua entri di dalam satu blog ni.. Not my friend's blog.. I don't know her but now I feel like I know her a little bit..hehe.. Macam ni, aku ni dah jadi follower satu blog ni start dari tahun lepas (aku pun tak ingat) sebab aku terjumpa masa surf internet.. Aku buka2 blog tu, baca entri dalam tu, macam best pulak.. Sebab bahasa dia sempoi dan citer dalam tu pun takdelah special on something.. Based on her life.. Aku pun start follow la.. Ni blog address dia, http://anneraini.blogspot.com. Kalo korang tengok kat tepi kanan tu ada tersenarai dalam bloglist aku..

Rabu lepas, takdelah busy sangat. So dalam waktu2 yang terluang tu aku dok baca la blog dia.. Tengok apa latest entry yang dia masukkan.. So, masa tu baca pun lompat2 la.. Then tetiba masa baca tu aku tertanya, sape dia ni sebenarnya, dok mana, keje mana, asal mana.. Means aku nak kenal sikit la sape blogger ni.. Bukannya nak merompak ke hape k..hehe.. Then aku pun start baca entri dia dari dia mula start blogging.. Abis baca kat opis, aku sambung baca kat umah tau.. Macam addict pulak kan? hehehe.. And secara rasminya semua entri tu dapat aku habiskan baca pada hari ini dan ketika ini.. Dan melalui semua entri tu aku mengikuti perkembangan dia dari sebelum bergelar ibu sampai la anak dia dah almost 2 tahun sekarang ni.. Macam drama bersiri la pulak..

Kepada Anne@Noraini, salam perkenalan dari saya.. Saya seronok baca blog awak.. Walaupun takde citer, awak tetap update setiap masa.. Cara awak bercerita tu pun sangat sempoi.. Saya pun berharap dapat jadi blogger macam awak..hehehe.. Dan your son, Kasyah is very cute.. Comel sesangat.. ^__^







0 Kata-Kata Hikmat: