Wednesday, March 28, 2012

Cute Baby In Blue..


Arini rasa nak letak gambar Adriana lagi la.. Gambar dia berbaju biru, menepati tema layout baru.. Tak sudah2 lagi ye penangan layout baru..kihkihkih.. Last weekend aku gi rumah adik aku, ayah Adriana le.. Seronoknya dapat jumpa budak tembam ni.. Makin chubby, dah pandai main2, pandai borak, dah ketawa bila diagah.. Comelnya Adriana mak long ni.. Rambut pun dah tumbuh.. Lembut je rasa.. Bila pegang kepala Adriana, teringat plak pada seseorang yang suka membotakkan kepala.. Oppss, sape tu? Citer lama..hehehe.. Tapi kadang2 teringat gak kat orang tu.. Ha!! Jangan nak marah2 ok.. Normal la kan, bila pernah menjadi sebahagian daripada sejarah hidup kita, sometimes kita akan teringat secara tiba2.. Bukan sengaja mengingati tau.. Lebih2 lagi bila ternampak atau terserempak sesuatu yang boleh membuatkan kita teringat.. Misalnya pernah pegi Mid Valley sesama ke, kalo dah jadi sejarah, bila pegi Mid Valley mesti akan teringat memori silam kat situ, betul tak?

Wah, sudah meleret jauh ni.. Nak citer pasal Adriana, tetiba terbuka sejarah silam mak long plak..hehehe.. Oh ya, nape aku nak letak gambar Adriana kat sini? Sebab dalam gambar tu, dia pakai baju biru.. Sangat comel.. Dan secara tiba2 aku suka plak dengan warna biru ni..hahaha.. Sebenarnya aku ni paling tak suka warna biru tau.. Baju kurung aku jarang ada warna biru.. Kalo ada tu, confirm bukan aku yang pilih.. Mak aku yang pilih, then dia jahit, bila dah siap dia bagi kat aku..hehehe.. Adalah 3 pasang.. Warna favourite aku maroon.. Then warna2 yang ceria dan buat aku nampak muda macam merah, oren, pink..hehehe.. Kelabu pun cantik.. Nampak klasik gitu.. Tapi setelah difikir2kan, biru lembut pun boleh buat aku nampak muda apa.. Lepas ni bolehlah cari baju warna biru..huhuhu..




Comel kan Adriana ni.. Bulat je kepala dia.. Eeee..geram betul la dengan budak tembam ni.. Nanti bila free, mak long datang jumpa dia, main2 dengan dia lagi ye.. Seronok kan kalo dapat main2 dengan baby.. Rasa terbang segala masalah, segala tension, segala stress.. Ni yang tak sabar nak ada baby sendiri..


P/S : Errr..Mr. Yayang, when we can get married? (gatal la pulok..;p)






0 Kata-Kata Hikmat: