Wednesday, March 14, 2012

Biar Betulll???


Erk??? Apa yang betulnya tu? Peh!! Tajuk sikit punya gempak..hehehe.. Sebenarnya secara tak sengaja aku ternampak bilangan yang singgah ke blog aku ni dah mencecah 1000 orang.. Wahhhh!!! Sukanya.. Tak sangka ramai gak yang singgah dan baca citer aku yang entah hape2 ni.. Maklumlah, blog ni macam hidup segan mati tak mau.. Takdelah happening selalu, so-so gitu.. So, bila visitor jejak 1000 orang, sangat excited mehhh..hehehe..


Well, kepada semua yang sudi singgah dan baca citer2 dalam blog aku ni, tima kasih banyak2 ye.. Aku ni bukannya reti sangat nak bercerita.. Apa yang ada dan aku teringin nak kongsi, aku post je la..hehehe.. Walaupun sometimes it's some kind of crap, right? hehehe.. Ntah hape2 je kan..

Once again, thank you very much for your kindly support in silent.. Even aku tak tau sape yang jengah blog ni, seriously malas nak letak feed traffic sebab rasa macam semak sangat blog ni.. Apa yang ada pun dah cukup buat blog ni happening..hehehe.. Yang penting aku letak bloglist yang boleh dikongsi dengan semua pembaca.. Nak citer yang santai? Nak resepi yang sedap2? Semua ada, betul tak? Nak letak banyak2 nanti jadi information centre of blogs pulak.. So sikit2 udah la ye..hehe..

Semoga you all semua sentiasa berada di bawah rahmat Illahi.. Jangan serik datang lagi ye..hehehe..

Mucho gracias.. ^______________^






0 Kata-Kata Hikmat: