Monday, March 26, 2012

Yang Mana Best Ek??


Arini tetiba terasa nak tukar layout blog ni.. Rasa macam dah boring la plak guna layout yang sekarang ni.. Bila buka blog je, rasa letih je..hahaha.. Dah namanya pun tired girl kan.. Haruslah mempengaruhi.. Itu yang rasa malas je nak update selalu.. Wah!! Tak syok pulak rasa.. Jeles bila tengok blogger yang rajin update blog diorang tiap-tiap hari.. Banyak jek entri setiap bulan.. Aku pulak kadang2 sebulan tak buka blog, tak post apa2 citer.. Mmm..memang blog hidup segan mati tak mau ni..

Well, aku pun tak sure sebenarnya nak layout camne.. Tapi tak naklah yang sarat melarat semua tu.. Or yang crowded sangat dengan hape2 ntah.. Kalo letak katun ok gak kan..hehehe.. Tapi katun yang comel la.. Korang jangan tak tau, aku ni suka tengok katun.. Best apa tengok katun ni.. Takde tension2.. Kalo tak pun letak nature.. Yang ada pemandangan menghijau.. Tasik2 gitu.. Kan aku ni tengah kemaruk country environment style..hehehe.. Tapi tak sure lagi la nak letak apa.. Kena try dulu.. Kalo nampak ok, baru boleh apply, ye tak? Nanti tup2 tak sesuai, tak cantik la plak blog ni (ceh! perasan, macam la cantik sangat..huahuahua..). Mmm..nantilah aku survey dulu layout mana yang berkenan.. Korang tunggu je la perubahannya ye.. Ok, nak survey dulu.. Wait n see yea!! *_^










0 Kata-Kata Hikmat: