Monday, April 2, 2012

Luhur...


Kenangan 12 tahun lepas.. Tak tido malam layan Rrrreeennntak (Rentak) bersama DJ Ismahalil Hamzah (minat giler dengan dia masa tu, sampaikan roomate aku kata aku ni mengong..hahaha..).Suka sangat dengan cara dia kendalikan rancangan tu.. Siap record lagi tu.. Dan suara dia pun best bila menyanyi.. Tapi masa tu ada satu lagu yang aku suka sangat.. Lagu kumpulan Kamikaze.. Tajuknya Luhur.. Lagu tu slow je.. Pastu dengar tengah malam, memang feeling tu.. Masa tu Kamikaze jadi tetamu Ismahalil then diorang nyanyi lagu Luhur tu secara akustik.. Peh!! Memang masuk la.. Terus tangkap dalam beb.. Terutama sebelum masuk korus tu, ada petikan gitar Sham Kamikaze.. Waaa..bengong aku masa tu..hahaha..

But sorry ye you all, ini bukan lagu cinta ok.. Aku siap abadikan lirik tu.. Ha, inilah hasil kreativiti aku masa tu.. Simple je.. Masa tu takde komputer, so inilah rasanya yang paling best boleh buat.. Yang penting, aku tulis sendiri.. Memang sepenuh jiwa la masa tulis ni..hahahaha.. Lawak pun ada.. Tapi apa2 pun, aku tetap suka lagu ni sampai sekarang.. Kalo korang baca setiap liriknya, korang boleh judge sendiri kenapa aku suka lagu ni.. Maksud tersirat yang hanya sesetengah orang boleh rungkaikan..









0 Kata-Kata Hikmat: