Friday, May 11, 2012

Cubaan Pertama..


Time2 dah nak balik ni tetiba gatal pulak jari-jemari menaip id dan password blogger.. Tak memasal orang lain dah balik, aku masih lagi di sini, dok mengadap blog aku ni (adakah jari ini yang harus dipersalahkan? padahal sendiri yang gatal nak login..ceh!!)

Tetiba ternampak sesuatu di blog sueshe. Eh, ada GA Contest la.. Oh ya, bagi blogger yang baru berjinak-jinak dalam dunia blogging termasuklah aku ni, GA Contest tu adalah giveaway contest.. Ala, peraduan la, peraduan.. Kalo bertuah, dapatlah hadiah.. Uisshhh, best tu dapat hadiah.. Sape tak suka, iye tak? Syarat2 penyertaan pun tak susah mana. Ikut je apa yang disyaratkan. Di samping tu, dapat gak menambahkan kenalan di alam maya.. Tengok le blogku ini, cinonet je follower.. Harus buat GA gak kot.. Mana le tau tetiba ramai yang join.. Tapi ada ke orang nak join sebab tak tau pun akan kewujudan blogku ini..huhuhu.. Ala takpela slow2, saya budak baru belajo, kalo salah tolong tunjuk ajo ye kengkawan semua..

Next entry aku citer pasal GA contest tu seperti yang disyaratkan oleh pihak penganjur.. Sebeno-benonya ini le kali pertama aku nak join GA contest.. Sebelum ni tak pernah.. Maklum le baru sekarang nampak dunia luo.. Sebelum ni tulis citer untuk bacaan sendiri.. Tetiba cik Sueshe jadi follower, entah dari mana dia terjumpa blog saya yang hidup segan mati tak mahu ini (peh!! sopannya ayat.. tak tahan..;p). Dari blog dia le saya dapat info2 terkini ni.. So, nak cuba gak la macam orang lain.. Just untuk suka2.. Mana tau rezeki kan..hehehe..

Okla wahai kengkawan semua, aku pun agak nervous gak ni.. Maklumlah first time.. Malas nak citer panjang2.. Meh kita ke next entry.. Mana tau ada rezeki, dapat hadiah..hehehe.. Bila dah join tu, tunggu je la keputusan daripada pihak penganjur.. Kalo tak menang pun, boleh tambah kengkawan.. Sukaaaaa..^____^









0 Kata-Kata Hikmat: