Friday, May 4, 2012

Jadi Ke?


I'm back!!

So, apa citer cuti aku balik kampung? Well, first sekali mestilah best sesangat.. Aku sangat suka balik kampung.. Seronok dapat jumpa family tercintan..hehehe.. Rasanya cuti 4 hari tak cukup weii.. Actually 3 hari je kat kampung.. 1 hari untuk perjalanan pegi dan balik.. Apa nak buat, jauh..uhuk uhuk.. Tapi cuti memang dok umah je.. Town pun tak gi.. Yelah, balik kampung nak berehat.. Dok la kat umah..hahaha.. Tapi yang bestnya dapat jumpa Huda comel.. Makin banyak keletah sekarang.. Gerammmmmmm!!!!!!!!


Sekarang aku nak citer pasal benda lain.. Pesta Buku dah bermula.. Dari Jumaat lepas sampai Ahad ni.. Teringin sangat nak pegi ni tapi bila? Mmmm..kalo ikutkan jadual, hari Sabtu je la yang boleh gi.. Ahad nak gi kenduri kawin.. Lagipun last day pastinya jumlah orang yang datang sangat ramai.. Ahhhhhh, nak pegiii.. Tapi nak gi dengan sape? Macam kena gi sorang je.. Maklumlah takde geng kat sini.. Amacam? Ada berani? Aku ni jangan cabar.. Kalo dah nak sangat, aku redah je.. Sorang pun sorang la.. Janji hajat di hati tercapai..hehehe.. Kalo korang nak gi gak, calling2 la aku ek.. Mana tau leh berkenalan di alam realiti di sana..ahaks..

Mmm..adakah list buku yang aku nak beli tu masih lagi sama? Ikutkan hati memang masih lagi sama tapi tak tau pulak bila dah last minute nanti berubah pulak..hehehe.. Aku tengok dalam Alaf 21 punya fb, bukan main ramai lagi orang datang.. Nampak macam best.. Of course le rimas dan panas sebab bersesak-sesak dalam orang ramai tapi kalo dah minat peduli apa.. Iye tak? Cuma aku rasa mungkin aku takkan abiskan banyak masa kat sana.. Dapat je apa yang aku nak, blah le.. Buat apa nak tunggu lama2, iye tak? Aku ni kalo gi mana2 ada tujuan, cepat je baliknya.. Kalo saja jalan2 memang lama.. Merewang ke sana sini.. Takde tujuan kan.. Tu yang tengok2 jam je, eh lamanya aku kat sini.. Ha!! jangan buat2 tokojut pulak.. Takdo maknonyo.. Ekau sendiri yang buek..

Korang dah terjah ke? Apa yang korang borong? Wah, sakan ye memborong.. Kalo aku takdelah banyak mana pun.. Kalo dapat apa yang aku hajatkan tu pun dah cukup.. Ada bajet lebih, boleh le rembat yang lain kalo ada yang berkenan..hehehe.. Aku ni bercerita macam gempak je kan? Padahal belum gi lagi.. Takpelah, nanti kalo jadi gi, aku update ok.. Aku letak sekali semua hasil borongan.. hehehe.. Itu wajib bukan? Haruslah diberitahu kepada semua pembaca.. Nak share happiness orang kata..ahaks..

Okla, aku pun malas nak membebel panjang2.. Entah apa aku bebelkan ni pun aku tak tau.. Main tulis je ni..hahaha.. Nanti ada citer terbaru aku update ok.. Promise..hehehe.. Until meet again in the next entry.. Take care.. ^____^









0 Kata-Kata Hikmat: