Friday, May 11, 2012

Tuan Rumah Membebel..Hehehe..


Assalam semua..

Salam Jumaat dan selamat bersiaran.. Eh kat konti radio ke ni? Tetiba je kan? Hehehe.. Takde papelah korang, aku ni memang camni.. Kadang2 kesengalan tu datang tanpa di sangka2.. Tu yang macam bengong terlebih..hahaha..

So, apa citer arini ek? Well, actually aku pun tak tau nak citer apa arini.. Main taip je.. Tapi jap lagi panjang gak ni..  Dalam takde2 idea, ada gak entry untuk arini.. Tak gitu blogger semua? Ahaks..

Adoiii, tak tau la apasal arini.. Boring pun ada.. Malas pun ada.. Tapi keje opis aku buat tau.. Cuma diri sendiri je rasa boring.. Tapi don't worry, still under control.. Keje tetap buat.. Kalo tak buat, makin menimbun nanti, sape nak siapkan? Aku jugak kan? So siapkanlah apa yang boleh dibuat..hehehe..

Serius rasa macam nak balik kampung je.. Giler kan aku ni? Baru je balik kampung 2 minggu lepas.. Ingat dekat ke apa.. Tapi kat kampung walaupun tak gi memane tetap best.. Tengok muka mak dengan abah je pun best.. Mmmm..rindu kat mak dengan abah la kot.. Kalo la Kota Tinggi tu dekat, memang confirm tiap2 minggu aku balik kampung.. Aduyaiii.. So, apa alternatif yang ada? Dah tahap gaban dah ke'boring'an yang melanda ni..

Jawabnya esok kena pegi Subang le.. Jumpa Adriana comel.. Dapat gumpal2 dengan dia pun best gak.. Mmm..tak sabo nak peluk budak bam bam tu.. Rindu nak dengo bebelan budak yang tak padan kecik tu.. Rindu nak cium kepala butak yang bulat tu (rambut saya dah tumbuh la mak long, mana ada butak lagi.. Adriana komplen..;p). Rindu nak dokong badan yang semangat tu.. Ah!! Bestnya.. 3 minggu tak jumpa dia.. Last gi umah dia masa weekend lepas balik dari Jakarta.. Makin chubby agaknya budak tomei ni.. Gambar dia pakai tudung tu pun rasanya bertambah chubby dari last jumpa tu.. Penuh betul pipi..

Mak long rindu kat Adriana bam bam la.. Esok mak long datang jumpa dia ye.. Nanti kita borak2, tawa2, jalan2 (paksa ayah tau, kalo dia taknak, bebel je kat dia..;p).. Dan seperti biasa mak long akan jadi photographer.. Isnin nanti banyak le gambo terbaru Adriana akan dipaparkan (kalo banyak le)..hehehe..

Ha!!! Kan panjang entry ni.. Betul tak aku bagitau tadi.. Dalam dok takde idea dapat gak satu entry..kihkihkih.. Okla, ini perut sudah bergendang.. Mau turun bawah makan.. Korang dah makan ke? Dah? Bagus.. Kenyang? Alhamdulillah, bersyukur dengan rezeki ALLAH Kurniakan.. Jumpa lagi bila aku masukkan entry baru ye..hehehe..

Have a nice weekend korang semua..^____^




P/S : Ehem, tadi masa gi beli makanan kat kafe bawah opis ni, terserempak lady boss kat dalam tu.. Aljawabnya makan free le arini.. Sebab kalo terserempak dengan bos kat situ, confirm diorang yang akan bayarkan.. Alhamdulillah, langkah kanan arini.. Rezeki lagi.. Tima kasih ye kak Lin.. Moga makin murah rezeki..^____^











0 Kata-Kata Hikmat: