Monday, May 7, 2012

Sila Ambil Perhatian!!


Eh, betul ke ni blog Bie Honey? Apasal cam lain jek.. Tetiba ada citer pasal family dalam blog ni.. Bukan blog family tu lain ke?

Ok, korang jangan terperanjat, takyah terkejut ye.. Aku dah decide, mulai hari ni, aku akan update satu blog je iaitu blog ni.. Semua cerita berkaitan aku atau family aku atau yang seangkatan dengannya akan diletakkan di dalam blog yang sama seperti dulu.. Penat la nak update banyak blog (baru 2 dah mengeluh ye?).. Letih siot.. Daripada tengok blog family tu suam2 kuku, baik aku transfer semuanya ke sini.. At least semak gak blog aku ni..hehehe..

So, kalo korang terjumpa entry yang ala2 sama dalam blog ni, abaikan je la.. Dah penulisnya sama, konon2nya dulu nak update citer yang sama dalam dua2 blog.. Itu yang jadi ala2 sama.. Seriously aku sangat letih nak monitor 2 blog dalam satu masa.. Sebenarnya the main reason tak tau nak citer apa.. At least kalo satu blog je, ada satu story for one day pun dah ok.. Iye tak? Aku rasa blogger2 di luar sana sependapat dengan aku.. Dan memahami situasi aku..

Dengan ini aku mengisytiharkan blog family aku itu akan dipadamkan dalam masa terdekat ini.. Setelah semua proses pengalihan semua dokumen dan data selesai (eh, macam pengambilalihan company beso plak ye..kihkihkih).. Ala, korang faham2 le sendiri.. Aku ni dah di tahap kesengalan yang melampau sesangat..hehehe..

Walau apapun, jangan lupakan blogku ini.. Rajin2 la menyinggah lagi..^__^









2 Kata-Kata Hikmat:

sueshe said...

kite yg 1 blog neh pon kadang2 suam2 kuku je..
bile xde idea terus jammed kat situ...hihihi

Ismi Habibah Othman said...

itu le pasalnya.. konon2 tak nak campur le.. last2 combine je la.. lambak semua sekali dalam ni..hihihi..